Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~brownSugarEye | użytkownik

imię i nazwiskoLunA White adresPolska zarejestrowany12.03.2009 @20:19:26 ostatnio na stronie24.04.2011 @11:40:40

.the most intresting game is LIFE

+++

+++
.viva la kakao!
.viva la violet!
.viva YOUR LOVE!

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5772561
digarty26 komentarze999 posty na forum2

komputer / sprzęt
.kończyny górne, bliżej znane jako dłonie

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~LeonKruk    11.02.2013 @20:19:13
ciekawa galeria
~frik27    28.07.2011 @18:13:54
Takie super,że nie komentuję.Serio,najlepszych digart'ów nie oceniam,mówią same za siebie.A Twoje piękna artystko takie są.Zero kompleksów.
~ytril    02.11.2010 @18:34:34
Dzięki
Sralniki krakowskie to po prostu gołębie, które mają tę paskudną cechę, że obsrywają wszystko, co się rusza...a zwłaszcza nie rusza.
_______
Najważniejsze,to żeby mieć swoją historię do opowiedzenia. I kogoś,kto będzie gotów cię wysłuchać.

Jesień http://www.digart.pl/grupy/14030/Jesien
~jwar    28.08.2010 @09:21:51
z podziękowaniem życzę miłego dnia
~hans1975    27.08.2010 @21:19:56
~leMur    27.08.2010 @18:26:41
No to się robi dwie wersje - jedną komercyjną, a drugą dla męskiej widowni
_______
http://www.kulturalemura.blogspot.com
Jedno wejście to tylko dwie kalorie!
~Anette7    27.08.2010 @18:10:14
thank You
~EtanOlka    26.08.2010 @00:12:21
musi :D!
_______
Niemcy ukradli mi kota
~ytril    20.08.2010 @22:07:03
Dzięki piękne Tryptyk może wrzucę, ale musz ego najpierw tak skompresować, zeby po tej kompresji dało się coś zobaczyć...
_______
Najważniejsze,to żeby mieć swoją historię do opowiedzenia. I kogoś,kto będzie gotów cię wysłuchać.

Jesień http://www.digart.pl/grupy/14030/Jesien
~ytril    28.06.2010 @14:16:55
Dzięki wielkie Zwłaszcza z ate rady z kolorem - przydadzą się, bo na razie mam metodę robienia na oślep...
_______
Najważniejsze,to żeby mieć swoją historię do opowiedzenia. I kogoś,kto będzie gotów cię wysłuchać.

Jesień http://www.digart.pl/grupy/14030/Jesien
~ytril    14.06.2010 @20:40:03
Wydaje mi się,że nie...chyba,że podciągamy go za bóstwo lasu, to wtedy można ewentualnei uzanć, ze żeńskim odpowiednikiem są driady...ale to już pomieszanei mitologii celtyckiej z grecką
_______
Najważniejsze,to żeby mieć swoją historię do opowiedzenia. I kogoś,kto będzie gotów cię wysłuchać.

Jesień http://www.digart.pl/grupy/14030/Jesien
~EtanOlka    13.06.2010 @12:44:18
jak tam Ci się żyje? ;3
_______
Niemcy ukradli mi kota
~k4sky    07.06.2010 @21:34:02
spoko mi niedawno moja wspolokatorka dala 16 lat^^
_______
szatan, szatan jedzcie koty!
~Artyda    06.06.2010 @19:08:37
hmm racja są to tylko zdjęcia i to zwykłym cyfrowym aparatem... me prace są na kartkach w formacie A3 a takie dużego skanera nie posiadam.. hehemmmm
_______
Żyj jak ci serce podpowiada, żyj pasją. I nikogo nie słuchaj.
~ytril    27.05.2010 @10:14:16
Dzięki Ci piękne
_______
Najważniejsze,to żeby mieć swoją historię do opowiedzenia. I kogoś,kto będzie gotów cię wysłuchać.

Jesień http://www.digart.pl/grupy/14030/Jesien
~k4sky    23.05.2010 @20:42:00
Tobie wybaczam, masz juz lapa sprawnego?:D
_______
szatan, szatan jedzcie koty!
~SheBackInBlack    22.05.2010 @15:19:42
elo elo trzy dw2a zerooo
witam Pania, czyzby tez postoj?
zalalo?u nas sie niezle powodzi...
_______
Do zobaczenia nigdy...

~EtanOlka    12.04.2010 @16:17:59
dziękuję ^^ Taki śmieszny powrót,a powinnam rysować,zamiast zdjecia ropbic
_______
Niemcy ukradli mi kota
~ndsc    10.04.2010 @18:28:20
logo kombinowałem, ale obecnie stwierdziłem że sam adres strony wystarczy- przy najnowszych fotografiach został tylko adres
_______
"Rzeczy niemożliwe wykonuję od ręki, na cuda trzeba poczekać 3 dni..."
~ytril    21.03.2010 @18:22:35
Piękne dzięki
Nie, jeszcze nie oglądałąm. Warto?
_______
Najważniejsze,to żeby mieć swoją historię do opowiedzenia. I kogoś,kto będzie gotów cię wysłuchać.

Jesień http://www.digart.pl/grupy/14030/Jesien
~lau    10.03.2010 @21:53:54
prawie, jak trans od almondovara . czołem!
~ytril    02.03.2010 @18:17:06
Nie ma za co, to ja dziękuję
Hm, co do proporcji to chyba z a bardzo sie rozjechały (tak mi się teraz wydaje) bo patrzyłam na zdjęcie i skitrałam coś...A tła się ucze...
_______
Najważniejsze,to żeby mieć swoją historię do opowiedzenia. I kogoś,kto będzie gotów cię wysłuchać.

Jesień http://www.digart.pl/grupy/14030/Jesien
~ytril    27.02.2010 @13:15:04
_______
Najważniejsze,to żeby mieć swoją historię do opowiedzenia. I kogoś,kto będzie gotów cię wysłuchać.

Jesień http://www.digart.pl/grupy/14030/Jesien
~ytril    23.02.2010 @20:14:34
A dziękuję, dziękujęI prosze bardzo - czuj się dedykowana
_______
Najważniejsze,to żeby mieć swoją historię do opowiedzenia. I kogoś,kto będzie gotów cię wysłuchać.

Jesień http://www.digart.pl/grupy/14030/Jesien
~k4sky    07.02.2010 @13:54:36
droga współlokatorko!:D
oczywiscie, ze sie zgadzam, ale pamietaj chce miec na niej szafke na moje winiacze^^
_______
szatan, szatan jedzcie koty!
1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt